Tuesday, December 19, 2006

ABC Meme

I was tagged by Chelle.

The Letter A
Are you agnostic? Ummm... maybe? A little bit?
What is your age? 33
What annoys you? Oh god, lots and lots of stuff. LOL! I'm fairly easily annoyed unfortunately.

The Letter B
Do you like bacon? Hell, yeah!
What is your birthday? May 8th
Who is your best friend? Well, I have lots of wonderful friends, but the ones I tell pretty much everything to are Kim, Melissa, Emily, Allison, Julie, Leslie, Kerri, Tracey, and Jenn

The Letter C
What is your favorite candy? Skittles (the red ones)
Who is your crush? Ooo... Josh Holloway from Lost, Ty Pennington, and the dude on "Men in Trees". Yum!
When was the last time you cried? The other day maybe, but for the life of me, I don't remember why. LOL!

The Letter D
Do you daydream? Sure.
What is your favorite kind of dog? Oh god, most of you know how I feel about pets in general. LOL! But if I HAD to pick I'd pick a New Foundland. Soooo pretty.
What day of the week is it? Tuesday

The Letter E
How do you like your eggs? Over easy (or "dippy" as we call them in these parts).
Have you ever been in the emergency room? Dear god, yes. LOL!
What’s the easiest thing to ever do? Uhhh... eat? Does that count? LOL!

The Letter F
Have you ever flown in a plane? Yes
Do you use fly swatters? If I had one I would. But we don't, so I just use a shoe.
Have you ever used a foghorn? Actually, no.

The Letter G
Do you chew gum? Not often. I'm an Altoids kind of girl.
Are you a giver or taker? Can I be both?

The Letter H
How are you? Ok, other than my kick ass cold I'm nursing.
What’s your height? 5'3"
What color is your hair? Brown with some blondish highlights

The Letter I
What is your favorite ice-cream? Breyer's Cyclone Caramel Tracks
Have you ever ice-skated? Yes
Do you play an instrument? I used to play the flute. I still could if I picked one up, but I don't often do that. LOL!

The Letter J
What is your favorite jelly bean? Cinnamon
Do you wear jewelry? Just my engagement ring and wedding band and white gold hoop earrings
Have you heard a really hilarious joke? Ever? Sure.

The Letter K
Who do you want to kill? All the sick and twisted bastards in the world who take and/or harm children
Do you want kids? Got 'em.
Where did you have kindergarten? Mahoning Elementary School

The Letter L
Are you laid-back? Yes, but not as much as I used to be, unfortunately.
Do you lie? Yes. Daily.
Do you love anyone? Yup.

The Letter M
What is your favorite movie? Oh god, lots... Good Fellas, Casablanca, Dumb and Dumber... The list could go on and on...
Do you still watch Disney movies? Yeah, when the kids do.
Do you like mangos? Nope. They fall into the fruit category, and I avoid them at all costs. LOL!

The Letter N
Do you have a nickname? Yes. Alien is the one used the most though.
What is your favorite number? 2
Do you prefer night or day? Night

The Letter O
What is your one wish? To hit the lottery or somehow come into a buttload of cash. LOL!
Are you an only child? No, I'm the middle child, with an older brother and a younger sister.
Do you wish this year was over? Eh. Whatever. LOL!

The Letter P
What is one fear that you are most paranoid about? My kids getting hurt.
What personality trait would you look for in someone you wanted to date? Funny. HAS to be funny. And social. And realize I'm a total spaz and still love me for it.

The Letter Q
Are you quick to judge people? Oooo... sometimes. But I'm probably slower at it than most people. LOL!

The Letter R
Do you think you are always right? No, but I wish I was.
Do you watch reality T.V.? Oh god yeah... Survivor, The Amazing Race, Apprentice, American Idol, etc. etc.
What is a good reason to cry? Uh, for whatever reason you damn well please, I guess. LOL!

The Letter S
Do you prefer sun or rain? Usually sun.
Do you like snow? Yes, when I'm inside looking out. Otherwise, no.
What is your favorite season? Spring and fall.

The Letter T
What time is it? 8:19 AM
What time did you wake up? 6:30
When was the last time you slept in a tent? Oh god, couldn't tell you. Years and years ago.

The Letter U
Are you wearing underwear? Yes

The Letter V
What is the worst veggie? All of them.
Where do you want to go on vacation? I don't care. I'm pretty easy to please.
What was your last family vacation together? To Amish county in September.

The Letter W
What is your worst habit? Smoking
Where do you live? Northeastern Pennsylvania

The Letter X
Have you ever had an X-ray? Yes.
Have you ever seen the X-Games? Not really.
Do you own a xylophone? No.

The Letter Y
Do you like the color yellow? Eh, it has it's time and place.
What year where you born in? 1973
What do you yearn for most? Financial security

The Letter Z
What is your Zodiac Sign? Taurus
Do you believe in the Zodiac? Eh, not enough to really do anything with it.
What is your favorite zoo animal? Monkeys

7 comments:

Dawn said...

I don't know why, but I always thought you were taller. I'm 5'2. ;)

Chelle Y. said...

I loved your answers! You had me laughing at most of them! :)

I don't know why, but I cannot picture you playing the flute. I always picture these dainty, girly-girls playing flutes. You do not fit in that category! Haha!

Alien said...

LOL Dawn! Nope. I'm kind of short.

Chelle, if it makes you feel any better, I wanted to play the drums. But my mom said no (grumble grumble), so I picked the flute because I hated all of the other instruments. LOL! I even used to play my flute in church up until I had kids. How's that for shocking? LMAO!

beth said...

*gasping for breath* STOP IT!! LIES! LIES! Who is this person you're describing????

Chelle Y. said...

Alien, that's so funny. I wanted to play the drums too, but my dad said it was not lady-like. The funny thing is that I am not a "girly-girl" either, so what did that matter? I am thinking of taking lessons now. I can beat out my frustrations on them! Haha!

Oh, yeah, and Josh Holloway.....YUMMY! :)

Amber said...

Hmmmm...Middle child. That explains a lot. LOL!

Yes, that guy from Men in Tree's is hot!! I am trying to figure out how to fit him into my Jake-Amber-Sawyer love sandwich...

Oh man. If ONLY I could just "come into' a butt-load-o-cash...*sigh*

:)

G said...

i've always wanted to play the flute...